måndag 4 juni 2007

Rubbet har gått i spinn...

Hoppsan! Det här känns ju kul. Redan innan vi har kickat igång på allvar har det kommit massor med bra feedback. Det började med att jag frågade en av alla mina listor om det här är en bra payoff:
”Från tanke till publicerad annons på 30 sekunder. Gratis, enklare, snabbare.”
Innan jag visste ordet låg det en massa nya annonser där, trafiken ökade stadigt och jag förstod att länken till hd.se/rubbet mailades runt. Kanonbra. Ös på bara. Den 13/6 ska vi träffa byrån igen, och om vi kommer överens om vissa grunder i kommunikationen så ska det börja synas på hd.se direkt och då ökar trafiken garanterat.

Kul är också att det verkar som om namnet sitter som en smäck. Alla har direkt snappat upp det och börjat prata om det på ett väldigt naturligt sätt. Overall, långt kvar att gå men det känns bra i magen.

Läs mer om hd.se/rubbet här i bloggen


Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Min första (och enda nuvarande) tanke var att bilderna känns väldigt små, ~350x350 skulle kännas bättre.

jocke sa...

Thanks!
De är så små för att inte ta för mycket utrymme i listningen. Du kan alltid klicka på dem för att se dem mycket större.

Däremot kommer fn de flesta bilderna från tidningen och då ÄR de så små.

Men jämför med: http://hd.se/rubbet/hela/iuvetxkt8984
Klicka på de bilderna. Bättre?

Anonym sa...

Det var det jag tänkte på, när jag klickar på bilderna är de alldeles för små, men jag kanske bara tittade på fel annonser. bredd ca 160 är väldigt litet..

Anonym sa...

Aha, bildexemplet du gav var mycket bättre.